2 Şubat 2010 Salı

merhaba

Merhaba;

Yeni kurulan bir blog sayfasının ilk yazısı ne olmalı eğitimli bir başlık açılmalı kanısındayım bütün forum sitelerinde. Zira ilk defa yayına açılan "guncelduyum"da ilk yazı olarak ne yayınlayacağımı epeyce düşündüm. Aslına bakarsak hala düşünüyorum ya neyse. Yaklaşık 11 senelik internet kullanıcılığımda en büyük ihtiyacım bilgiydi. Ve bilgi edinmek ülkemiz coğrafyasında suç sayılmakla birlikte sanal ortamda da insanları epey zorlayan bir hadiseydi. Geçmişte düşün işciliği yapan nice insan sadece bilgi paylaşımında bulundukları için nice gözaltı ve işkencelerden geçmişti. İnsan korkardı elbette onca olaya tanık olduktan sonra edindiği tecrübeleri, duyduğu haberleri, gördüğü kültür-sanat etkinliklerini paylaşmaktan. Ama yinede bir şeyler aydınlık olacaksa karanlıkta biraz zaman geçirmek gerekti. Ve ben karanlıktan hiç korkmazdım ancak yinede biraz pişmeden servis edilmemeliydi hiçbir şey ve hiçbir kimse. Piştim mi bilemem. Ve fakat servis edilmek için kaynıyorum kazanımda. Duyduğum gördüğüm ve bildiğim naçizane ne bilgi varsa paylaşmak için. MERHABA!

Uur

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder